Terms & Conditions
کلیه مشتریان و نمایندگان فروش ایزی هاست (ezHost.ir) موظف به رعایت شرایط و قوانین وضع شده می باشند و استفاده از سرویس های این شرکت به منزله قبول قوانین ذیل می باشد.
و در صورت نقض قوانین و اقدام به راه اندازی سایت هایی مغایر با قوانین شرکت، سرویس متخلف بدون هماهنگی مسدود شده و بک آپ اطلاعات فقط و فقط در صورت پرداخت جریمه در اختیار کاربر قرار خواهد گرفت.
برای مشتریان سرویس میزبانی وب حد مجاز استفاده از پردازش گر ۱۰ درصد و از رم ۱۰۰ مگابایت در بازه زمانی یک دقیقه می باشد و مشتریان سرورهای مجازی و اختصاصی طبق موارد مندرج در اطلاعات سرویس ها مجاز به استفاده از منابع می باشند.
مشترک در هنگام خرید هر کدام از سرویس های ایزی هاست تمام قوانین خدمات رسانی در پاراگراف های ۴ و ۶ این توافقنامه را می پذیرد.
مشترک در هنگام ثبت نام در ایزی هاست و خرید هر کدام از سرویس ها متعهد می شود که از قوانین خرید و تمدید سرویس ها پیروی کند، مشترک متعهد می شود که اطلاعات تماس خود به صورت صحیح در اختیار شرکت قرار دهد و در صورت تغییر اطلاعات تماس مانند آدرس ایمیل و شماره تلفن آن ها را در پرتال کاربران ایزی هاست بروزرسانی کند تا ایزی هاست قادر باشد اطلاعیه های پرداخت و تمدید سرویس ها را برای وی ارسال کند، همچنین مشترک متعهد می شود که پس از خرید هر کدام از سرویس ها جزئیات سرویس دریافتی را با جزئیات پکیج ارائه شده در وب سایت ezHost.ir مطابقت دهد، فرآیند تحویل سفارشات در ایزی هاست به صورت تمام سیستمی و اتوماتیک است، بنابراین مسئولیت تطابق سرویس خریداری شده و تحویل شده بر عهده مشترکین ایزی هاست است، در صورتی که تغییراتی در تعرفه خدمات رسانی سرویس های ایزی هاست رخ دهد، ایزی هاست قیمت سرویس های خریداری شده توسط کاربر را برای دوره های بعدی ممکن است بدون اطلاع رسانی قبلی بروزرسانی کند و این وظیفه مشترک است که در هنگام پرداخت صورتحساب به تعرفه خدمات توجه نماید.
با توجه به خاص بودن نوع سرویس های ارائه شده در این زمینه، ایزی هاست از ۳۰ روز تا ۷ روز قبل از سررسید این سرویس ها (بسته به دوره پرداخت سرویس) ایمیل و اطلاعیه های یادآوری برای مشتریان خود صادر می کند و مشترک موظف است در این بازه زمانی نسبت به پرداخت صورتحساب خود اقدام نماید، در غیر این صورت هاست اشتراکی و سرور مجازی ۳ روز پس از تاریخ سررسید و سایر خدمات دقیقاً در روز سررسید سرویس مسدود خواهد شد و در این شرایط دو حالت برای این سرویس ها وجود دارد:
حالت اول: اطلاعات آپلود شده (داده های مشترک) در سرویس های هاست اشتراکی تا دو هفته بعد از انسداد سرویس نگهداری می شود و سپس از روی سرور ها به صورت کامل حذف می گردند.
حالت دوم: در سرویس های هاست اختصاصی، سرور مجازی و سرور اختصاصی با توجه به این که این سرویس ها از دیتاسنتر های مطرح جهانی برای کاربران ایزی هاست تهیه می شوند و باتوجه به این که در سرویس های هاست اختصاصی، سرور مجازی و سرور اختصاصی یک سرور کامل در اختیار کاربر است دقیقا در روز انقضاء سرویس اگر کاربر سرویس خود را تمدید نکرده باشد درخواست لغو (کنسلی) سرور اختصاصی و هاست اختصاصی برای دیتاسنتر صادر می شود و اطلاعات کاربر حتی ۱ دقیقه بعد از تاریخ انقضاء سرویس در دسترس نمی باشند و به صورت کامل حذف می شوند و پس از سپری کردن مدت اعتبار سرویس، سرور به صورت کامل کنسل می شود و تمام اطلاعات کاربر برای همیشه حذف می شود و قابل بازیابی نیست، کاربر متعهد می شود که مسئولیت تمدید به موقع سرویس ها بر عهده خودش است و هیچ مسئولیتی در زمینه نگهداری اطلاعات حتی ۱ دقیقه بعد از تاریخ انقضاء متوجه ایزی هاست نیست. آن دسته از کاربرانی که می خواهند از انسداد سرویس خود جلوگیری کنند و احتمال می دهند در تاریخ سررسید صورتحساب در نتواند نسبت به پرداخت و تمدید سرویس اقدام کنند، میبایست از طریق ارتباط با واحد فروش و تمدید سرویس ها، سرویس مورد نظر خود را برای ماه های آینده تمدید کنند، در غیر این صورت ایزی هاست هیچ مسئولیتی در زمینه نگهداری از اطلاعات کاربر پس از تاریخ سررسید صورتحساب نخواهد داشت، خاطر نشان می سازد نگهداری از اطلاعات مشتریان در سرویس های هاست اشتراکی تا ۱۴ روز و در سرور مجازی تا ۳ روز بعد از تاریخ انقضاء سرویس فقط یک خدمات جهت رفاه حال مشتریان است و به عنوان تعهد (استلزام، قرارداد قطعی) محسوب نمی شود و ممکن است در برخی از شرایط ارائه این خدمات میسر نباشد، نکته حائر اهمیت آن است که ایزی هاست پس از تاریخ انقضاء تمام سرویس های میزبانی وب، هیچ مسئولیتی در قبال نگهداری از داده های مشترک ندارد، همچنین ارسال اطلاعیه های ایمیلی و پیامکی در جهت تمدید و پرداخت صورتحساب سرویس ها نیز یک نوع خدمات ارزش افزوده جهت رفاه حال مشتریان محسوب می شود و به دلیل سیستمی بودن این عملیات ها ایزی هاست هیچگونه مسئولیتی در قبال صحیح انجام شدن آن ندارد و این وظیفه کاربر است که قبل از تاریخ سررسید سرویس نسبت به پرداخت آن اقدام کند.
ایزی هاست نهایت تلاش خود را در راستای حفظ امنیت اطلاعات شخصی کاربران به کار برده و از این اطلاعات در جهت سرویس دهی بهتر و پاسخ دهی به موقع و مناسب استفاده می کند که در ادامه متن، شرح آن را به اطلاع شما می رسانیم.
ایزی هاست با توجه به شرایط، اطلاعاتی را از کاربر دریافت می کند که بخشی از این اطلاعات توسط خود کاربر ارائه شده و بخشی نیز به صورت خودکار توسط سیستم کاربر دریافت می گردد که البته شامل اطلاعات شخصی و حریم خصوصی کاربر نمی شود.
ایزی هاست ممکن است به دلایل متعددی مانند دریافت سفارش، عضویت در سایت، پیگیری درخواست های پشتیبانی و … از شما اطلاعاتی را درخواست نماید که می تواند شامل اطلاعات هویتی، مدارک هویتی، اطلاعات لازم برای ورود به سرویس های خریداری شده و… باشد. این اطلاعات نزد ایزی هاست محفوظ بوده و بدون وجود مجوزهای قانونی، هیچ شخص، سازمان یا ارگانی حق دسترسی به این اطلاعات را نخواهند داشت. البته ممکن است در سرویس های خاص، بخشی از این اطلاعات برای تمام کاربران اینترنت قابل مشاهده باشد.( مانند whois گرفتن در دامنه) و بخشی از این اطلاعات نیز برای تکمیل فرایند فعال سازی سرویس در اختیار سایر شرکت ها و سرویس دهندگان قرارداده شود (مانند سرویس ها و مجوز (لایسنس) استفاده از نرم افزارهایی که ایزی هاست نماینده ی آن ها می باشد).
ایزی هاست جهت رفاه حال مشتریان تا ۷ روز گارانتی بازگشت وجه بر روی سرویس های میزبانی وب قرار داده است که گارانتی ۷ روز عودت وجه طبق سیاست ها و خط مشی های زیر قابل اجراست، خاطر نشان می سازد امکان بازگشت وجه سرویس های خریداری شده در ایزی هاست فقط تا ۷ روز اول خرید قابل اجراست و پس از گذشت مدت زمان ۷ روز، ایزی هاست تحت هیچ شرایطی قادر به عودت وجه نیست و مشترک با خرید هرکدام از سرویس های ایزی هاست حق درخواست عودت وجه پس از ۷ روز اول، را از خود سلب و ساقط می نماید.
در صورتی که مشترک از هر کدام از خدمات ارزش افزوده: انتقال رایگان اطلاعات به ایزی هاست، نصب رایگان سیستم مدیریت محتوا، ارائه IP اختصاصی تجاری و رایگان، DNS اختصاصی تجاری و رایگان، نصب رایگان قالب های گرافیکی جوملا و وردپرس، استفاده از قالب های تجاری جوملا و وردپرس، خدمات مشاوره سئو و بهینه سازی، پشتیبانی بازسازی و رفع مشکلات وب سایت، خدمات بکاپ گیری و بازگردانی بکاپ، گواهینامه امنیتی SSL تجاری و رایگان، کانفیگ تجاری و رایگان سرور، کانفیگ تجاری و رایگان امنیتی و کانفیگ تجاری و رایگان کنترل پنل استفاده کرده باشد هزینه این سرویس ها که غیر قابل بازگشت است به عنوان خسارت در ارائه تسهیلات (خدمات ارزش افزوده ایزی هاست) مطابق تعرفه از کل مبلغ ارائه شده توسط مشتری کسر گردیده و مابقی وجه به مشترک بازگشت می شود، در شرایط ارائه خدمات بیشتر در سرویس های سطح حرفه ای تر نیز کارشناسان ایزی هاست میبایست حق زحمت امور انجام شده را تشخیص دهند و مابقی وجه را به مشترک عودت دهند، در شرایطی که مشترک از خدمات دامنه رایگان در سرویس های میزبانی استفاده نموده باشد، تعرفه نرخ روز آن دامنه که در جدول تعرفه های ثبت دامنه ها در صفحه ثبت دامنه آمده است از هزینه کل سرویس کسر گردیده و مابقی هزینه سرویس به مشترک عودت می شود، این از آن بابت است که ایزی هاست دامنه های رایگان را به عنوان تسهیلات (وام) در اختیار مشتریان قرار می دهد تا مشتریان بتوانند با پرداخت هزینه کمتری وب سایت خود را راه اندازی کنند، اما در حقیقت ایزی هاست برای ثبت دامنه های رایگان و ارائه دامنه های هدیه به مشتریان نیز، خود متحمل هزینه های سنگین می شود و در شرایطی که کاربر تصمیم به لغو سرویس و عودت وجه داشته باشد، هزینه تسهیلات سرویس مانند دامنه رایگان از قیمت کل سرویس کسر می گردد، عودت هزینه سرویس های هاست تمام اختصاصی و سرور اختصاصی به هیچ عنوان ممکن نیست. لازم به ذکر است هزینههای اخذ شده با عنوان هزینه نصب یا هزینه اولیه نیز قابل عودت نمیباشند.
همانطور که روشن است پس از گذشت مدت زمان ۷ روز امکان عودت وجه هیچکدام از سرویس های میزبانی وجود ندارد، زیرا ایزی هاست با برنامه ریزی و تأمین زیرساخت های لازم پس از ۷ روز، در جهت میزبانی وب سایت کاربر تا پایان دوره صورتحساب برنامه ریزی می کند. در این شرایط اگر کاربر نسبت به تنزیل سرویس خود (تنزیل به پکیج های ضعیف تر، تنزیل به دوره های پرداخت پایین تر) اقدام نماید و سیستم به صورت خودکار اعتباری به حساب کاربری مشترک اضافه کند، ایزی هاست به عنوان خسارت و جلوگیری از سوء استفاده طبق بند الف از پاراگراف ۶، مبلغ ۱۲۰٫۰۰۰ تومان از موجودی اعتبار کاربر کسر می کند و امکان عودت اعتبار باقیمانده به حساب بانکی مشترک نیز تحت هیچ شرایطی ممکن نیست و مشترک در این شرایط می تواند با اعتبار باقیمانده نسبت به پرداخت سایر صورتحساب های خود در ایزی هاست و یا خرید سرویس جدید از ایزی هاست اقدام نماید.
علاوه بر موارد قید شده در بند الف و ب، این پاراگراف، درخواست عودت وجه فقط میبایست از سمت مالک سرویس ارسال شود، بنابراین شخصی که با نام و نام خانوادگی خود در ایزی هاست ثبت نام نموده و اقدام به خرید سرویس کرده است، جهت عودت وجه میبایست اسکن کارت ملی خود را به همراه شماره حساب بانکی به مالکیت خود، از طریق ارسال تیکت پشتیبانی برای اجرایی نمودن امور عودت وجه ارسال نماید. عودت وجه سرویس خریداری شده به حساب بانکی سایر افراد، فقط در صورتی ممکن است که اسکن کارت ملی مالک به همراه اسکن کارت ملی شخص دوم که قرار است وچه سرویس خریداری شده به حساب وی عودت شود، از طریق ارسال تیکت پشتیبانی برای ایزی هاست ارسال شود.
در جهت عودت وجه تا قبل از ۷ روز، مشترک میبایست از طریق پرتال کاربران ایزی هاست مراتب درخواست بازگشت وجه خود را از طریق ارسال تیکت پشتیبانی به بخش فروش اعلام نماید. پس از بررسی و تایید درخواست عودت وجه توسط کارشناسان ایزی هاست تا ۷۲ ساعت زمان لازم است تا وجه مشترک به حساب بانکی وی واریز شود. همچنین هرگونه هزینه ای که بازگشت وجه برای ایزی هاست به همراه داشته باشد (مانند کارمز انتقال کارت به کارت و…) بر عهده مشتری بوده و پیش از بازگشت وجه به حساب مشتری، کارمزد بانک از مبلغ کسر می گردد.